جدیدترین ها

جدیدترین ها

جدیدترین ها

جدیدترین ها

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان و همراهان عزیز مجله پزشکی دکتر طب

در این ساعت از مجله پزشکی دکتر طب برای شما عزیزان یک مقاله در مورد دلیل کوتاه بودن عمر مردان نسبت به زنان اشاره خواهیم کرد ..

طبق اطلاعات بدست امده محققان معتقدند که مردان عمر کوتاه تری را نسبت به زنان سپری می کنند که این امر می تواند علل مختلفی را در بر بگیرد ...این امار که پس از چندین ازمایش مشخص شد که این امار بدست امده متعلق به یک منطقه خاص نیست و کل جهان را در بر میگیرد...آمار جهانی نشان می‌دهد در هر ۶ ثانیه یک نفر در دنیا بر اثر حادثه فوت می‌کند و مرگ ناشی از حادثه ۱.۷ برابر مرگ‌های ناشی از ایدز و مالاریا است.آقاجانی بیش از ۵۰ درصد از مرگ‌های ناشی از حوادث در کشورهای با درآمد کم وو متوسط را در سنین بین ۱۵ تا ۴۴ سالگی ذکر کرد و گفت: در مقایسه‌ای که بین مرگ‌های ناشی از حوادث و سه بیماری عفونی مهم انجام شد، مرگ بر اثر حوادث رتبه اول را پیدا کرد.


منبع : دکتر طب

  • عماد صالحی
  • ۰
  • ۰

انفجار مدل جدید ایفون

سلام دوستان و همراهان عزیز وب دون

در این ساعت از مجله اینترنتی وب دون برای شما عزیزان یک خبر که به تازگی منتشر شده و جنجال های زیادی در فضای مجازی به پا کرده است را اماده کرده ایم ..

این خبر جنجالی که این بار به شرکت اپل مربوط میشود به شرح زیر است ...

به‌تازگی مشکلی عجیب برای یکی از دارندگان آیفون ۷ پلاس به‌ وجود آمده است و گزارشی مبنی بر دلیل انفجار دستگاه های ایفوت 7 پلاس منتشر نشده است و شرکتت اپل در حال بررسی برای پیدا کردن منشا دلیل این انفجار هاست ..

ماجرا انفجار به شرح زیر است :

من خوابیده بودم و گوشی من در بالای سرم در حال شارژ شدن بود. دوست من گوشی را برداشت در داخل کمد قرار داد. او سپس به سمت حمام رفت. سپس او متوجه بیرون آمدن دود و سرو صدایی از طرف گوشی شده است. در آن لحظه دوست من به سمت گوشی رفته و آتش را خاموش کرده بود. در واقع او سریعا به‌محض مشاهده‌ی دود، آیفون ۷ پلاس من را به سمت حمام پرت کرده است. پس از پرتاب به سمت حمام، دود بیشتری از گوشی خارج و سپس منفجر شد.


منبع : وبدون 


  • عماد صالحی